• April 20, 2024

رشد قیمت اجاره بها با درصد کم

به گزارش وبلاگ  معرفی زیبا ترین املاک کشور

در سال های متمادی با گران شدن قیمت خانه و بالا بودن خرید و فروش و تحرک در بازار مسکن شاهد وجود تورم و بالا رفتن اجاره بها و نرخ رهن و اجاره در مورد خانه های مختلف بوده ایم.

بازار مسکن با رکودی که دارد و تعداد کم خرید و فروشی که در این زمینه صورت می گیرد دارای تورم در قیمت اجاره در سال جاری نمی باشد.

یکی از عواملی که بر روی قیمت تعیین شده اجاره خانه تاثیر زیادی دارد قیمت خانه ای است که برای خرید در نظر گرفته شده است و هر اندازه که خانه خریداری شده با قیمتی بالاتر خریداری شود با قیمتی بالاتر برای اجاره واگذار می گردد.

خانه های شیک و لوکس تر قیمتی بالاتر جهت رهن و اجاره دارند و در نتیجه می توان واحدهای مسکونی معمولی تر را با قیمتی مناسب تر پیدا کرد که البته سایر امکانات در زمینه خانه های معامله شده در نهایت بر قیمت اجاره بها تیز موثر خواهد بود.

در سال جاری با توجه به تحرک بازار رهن و اجاره در فصل مناسب که اغلب تابستان می باشد افزایش قیمت اجاره ۷ تا ۱۰ درصد پیش بینی می شود و افزایشی بیش از این وجود نخواهد داشت.

کلمات کلیدی: بازار رهن و اجاره، تحرک بازار رهن، خانه های شیک، خانه های لوکس، واحدهای مسکونی، قیمت اجاره بها، خانه خریداری شده، قیمت اجاره خانه، بازار مسکن، قیمت خانه، تحرک بازار مسکن، گران شدن خانه

دیدگاهتان را بنویسید