• March 27, 2024

فروشگاه اینترنتی گلفروشی

بانک گل به پشتوانه حضور خود از سال ۱۳۶۵ با فروش گل های شاخه پا به عرصه خرید و فروش عمده گل و گیاهان آپارتمانی نمودید گه پس از گذشته دهه اول از فروش عمده محصولات خود را گسترش داده و وارد بحث طراحی و گل آرایی به همراه تیمی کارشناس و خبره شد.

بانک گل ابتدا کار خود را با فروش گل های آنتوریوم، رز هلندی، آلسترومریا و گل ارکیده آغاز نمود و در حال حاضر تامین کننده تمامی گل های شاخه ای می باشد.

مدیریت بانک گل با اتکا بر توانایی ها و تجارب گرانبهای خود در زمینه فروش، طراحی و گل آرایی قصد دارد فعالیت اقتصادی خود را بر بستر شبکه جهانی اینترنت گسترش دهد و تلاش دارد تا با تاسیس یک فروشگاه اینترنتی فرآیند خرید یک محصول را در کمترین زمان ممکن برای مشتریان گرامی تسهیل سازد و بواسطه حذف واسط ها قیمت گل را به قیمت بازار نزدیک نموده و خرید را برای مشتریان تسهیل بخشد.

رسالت بانک گل، پدید آوردن ارزش پایدار در طراحی و گل آرایی منحصر بفرد محصولات به کمک ترکیب عناصر کلیدی مانند جدیدترین نوآوری ها، تجارب کسب شده در طی زمان و پیشرفت فناوری، بیان شده است.

بانک گل باور دارد یک مشتری وفادار، سرمایه ی بسیار گرانبهای سازمان است، بنابراین باید کوشید تمامی فرآیندها و فعالیت های سازمانی در راستای ایجاد ارزش افزوده و کسب رضایت حداکثری برای مشتری باشد.

هدف ما این است که بتوانیم از طریق طراحی های باشکوه و سرویس ارسال مطمئن، تجربه ای خاطره انگیز را در ذهن مشتریان خود به یادگار جای دهیم و گلفروشی اینترنتی بانک گل را با همت و پشتکار تیم اجرایی ایجاد و راه اندازی نماییم.

برای مشاهده این استارت آپ بر روی بانک گل کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید