• July 27, 2024

معرفی ChatGPT-4o و تفاوت‌های آن با GPT-4 Turbo , GPT-3.5

معرفی ChatGPT-4o و تفاوت‌های آن با GPT-4 Turbo , GPT-3.5

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
معرفی ChatGPT-4o و تفاوت‌های آن با GPT-4 Turbo , GPT-3.5
| چگونه از ChatGPT-4o استفاده کنیم؟ |
 
در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، برای شما عزیزان بازدیدکننده یک مطلب مختصر و مفید پیرامون مدل‌‌های مختلف چت جی پی تی آماده کرده‌ایم. اگر که بسته به موقعیت شغل یا حرفه خود هر روز از ChatGPT و یا سرویس‌های مشابه هوش مصنوعی استفاده می‌کنید، احتمالا اخبار جدید شرکت OpenAI شما را هم مثل ما به وجد خواهد آورد. شرکت OpenAI نسخه جدید GPT-4 را به نام GPT-4o، معرفی کرد. حالا دیگر ChatGPT می‌تواند احساسات انسان را از روی چهره و نحوه صحبت کردن او درک کند و با او تعامل احساساتی داشته باشید. از سوی دیگر، مدل جدید ChatGPT-4o، قرار است شکاف بین GPT-3.5 و GPT-4 را از بین ببرد تا بتوانید به طور رایگان از جی پی تی ۴ و امکانات جذاب آن استفاده کنید.
راهپیمایی پیشرفت مدل‌های هوش مصنوعی، چیزی فراتر از تصورات است و معرفی GPT-4o، نوید یک انقلاب دیگر را در حوزه هوش مصنوعی می‌دهد. اگر که هنوز از GPT-4o استفاده نکرده‌اید، ما را در ادامه همراهی کنید تا یک نگرش دقیق پیرامون تفاوت این نسخه با مدل‌های قبل داشته و طریقه استفاده از آن را نیز به شما شرح دهیم.  پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.
 
 

 
معرفی ChatGPT-4o و تفاوت‌های آن با GPT-4 Turbo , GPT-3.5
احتمالا تاکنون تفاوت‌های بسیار مدل‌های GPT-3.5 و GPT-4 Turbo را خوانده و از آن مطلع هستید. ولی به طور خلاصه باری دیگر به آن اشاره می‌کنیم. جی پی تی-۴، بسیار هوشمندتر از جی پی تی-۳٫۵ است. این نسخه می‌تواند تفاوت‌های ظریف بسیار بیشتری را درک و نتایجی دقیقتر را تولید کند. با این وجود، هنوز هم بسیاری از کارها با نسخه رایگان GPT-3.5 قابل انجام است. صرف زمانی که مطمئن هستید که این نسخه کمی نسبت به نیاز شما دقت و درک پایینی دارد، می‌توانید روی نسخه ۴ حساب کنید.
GPT-4 Turb، یک مدل ارتقا یافته نسبت به GPT-4 بود. این نسخه، صرفا در دسترس کاربران ChatGPT Plusبوده و نیاز است که اشتراک آن را خریداری کرده باشید.
حالا که نسخه جدید با نام GPT-4o به شکل رایگان در دسترس قرار گرفته، باید به دو نکته اشاره داشت: GPT-4o به میزان دو برابر سریع‌تر و ارزان‌تر است. این نسخه هم برای کاربران عادی و هم کسانی که اشتراک پولی را تهیه کرده‌اند در دسترس خواهد بود.
 
GPT-4o چه قابلیت‌هایی دارد؟
GPT-4oیک مدل چند وجهی است؛ به این معنا که می‌تواند همزمان روی صدا، تصویر، ویدیو و متن کار کند. به گفته OpenAI، نسخه قبل یعنی GPT-4 Turbo در ابتدا از یک مدل استفاده می‌کرد تا صدای شما را به متن تبدیل و پس از فهم آن، پاسخ مناسب را تولید و به صورت صدا پخش می‌کرد. اما در GPT-4o، همه این‌ها در واقع یک مدل هستند و عملکرد آن را بالا می‌برند. گفته شده که درGPT-4o، زمان پاسخگویی به مکالمات در حد میلی ثانیه است که در مقایسه با تأخیر ۴ الی ۵ ثانیه‌ای در نسخه‌های قبلی، این یک پیشرفت چشم‌گیر است.
GPT-4o حتی می‌تواند لحن صدای شما را نیز تفسیر و پاسخ خودش را با احتساب دامنه احساسات ارائه دهد. حتی می‌تواند آوار بخواند و در مجموعه توانایی‌های عاطفی را نیز در خود دارد.
 
چگونه از GPT-4o استفاده کنیم؟
همانطور که گفته شد، این نسخه هم برای کاربران معمولی هم اشتراکی قابل استفاده است. بسته به نسخه وب یا اپلیکیشن ChatGPT، تنها کافی‌ست که مدل فعال فعلی خود را بر روی GPT-4o تنظیم کنید.
(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)
 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  معرفی ChatGPT-4o و تفاوت‌های آن با GPT-4 Turbo , GPT-3.5 براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید