• July 26, 2024

هوش مصنوعی مترجم با پشتیبانی از زبان فارسی

هوش مصنوعی مترجم با پشتیبانی از زبان فارسی

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
هوش مصنوعی مترجم با پشتیبانی از زبان فارسی
| سرویس کاملا رایگان تبدیل صوت فارسی به انگلیسی |
 
در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که از طریق آن می‌توانید به فارسی صحبت کنید و معادل انگلیسی آن را تحویل بگیرید. این ابزار در واقع یک هوش مصنوعی حرفه‌ای است که به طور خاص توسط توسعه‌دهنده داخلی (صابر سلطانی) ساخته شده و شما عزیزان به راحتی و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید از آن برای تبدیل صوت فارسی به انگلیسی استفاده کنید. این سرویس همانطور که گفته شده، به رایگان توسعه یافته و کاربر می‌تواند از طریق کلیک روی نماد میکروفون، شروع به صحبت کند تا این سرویس معادل انگلیسی را به شما تحویل دهد.
اگر که شما نیز به تازگی یادگیری زبان انگلیسی را شروع کرده و می‌خواهید حتی پیچیده‌ترین کلمات و جملات ذهنی خود را به انگلیسی تبدیل کنید، این سرویس می‌تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد. این ابزار، رایگان و کاربردی بوده و شما می‌توانید بدون محدودیت از امکانات آن بهره ببرید. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.
 
 

 
برای دسترسی به این سرویس کلیک کنید. sabtra.vercel.app
(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)
 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  هوش مصنوعی مترجم با پشتیبانی از زبان فارسی براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید