• May 11, 2024

بالا بردن کیفیت فیلم با هوش مصنوعی؛ سرویس VideoGigaGAN برای تبدیل ویدیوهای تار به HD

بالا بردن کیفیت فیلم با هوش مصنوعی؛ سرویس VideoGigaGAN برای تبدیل ویدیوهای تار به HD

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
بالا بردن کیفیت فیلم با هوش مصنوعی
| سرویس VideoGigaGAN برای تبدیل ویدیوهای تار به HD |
 
در این مطلب از سایت رند دامین دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که بتوانید از طریق آن، ویدیوهای قدیمی خود را به کیفیت HD تبدیل کنید. این سرویس جدید که توسط شرکت ادوبی (Adobe) طراحی شده، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید ویدیوهای تار را با هوش مصنوعی جادویی، به کیفیت HD تبدیل کنید. اگر که شما هم تعداد زیادی ویدیوی قدیمی با کیفیت پایین دارید و می‌خواهید کیفیت آن‌ها را ارتقا دهید، ما برایتان یک سرویس جدید را معرفی می‌کنیم که قادر است چنین کاری را با سهولت بسیار برای شما انجام دهد.
این هوش مصنوعی جدید می‌تواند رزولوشن ویدیوهای شما را تا ۸ برابر بدون هیچ پیش‌نیاز خاصی ارتقا دهد. شرکت ادوبی مدعی این است که هوش مصنوعی فوق، قادر است ویدیوها را با استفاده از متدهای VSR، تا ۸ برابر رزولوشن اصلی ارتقا داده و کیفیت آن را بالا ببرد. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.
 
 

 
این سرویس، در حال حاضر در مرحله معرفی اولیه بوده و نمونه‌ای از خروجی آن را می‌توانید در لینک پروژه آن مشاهده کنید.
VideoGigaGAN
 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  بالا بردن کیفیت فیلم با هوش مصنوعی؛ سرویس VideoGigaGAN برای تبدیل ویدیوهای تار به HD براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید