• March 29, 2024
دانلود بازی فری فایر

بررسی بازی فری فایر

بررسی بازی فری فایر

“گارنا فری فایر” یک بازی ویدئویی در سبک بتل رویال است که توسط گارنا و در پلت ‌فرم‌های آی‌اواس و اندروید منتشر شده‌ است. این بازی به‌دلیل گیم‌ پلی جذاب توانسته تعداد زیادی کاربر در جهان داشته‌باشد و یکی از بهترین بازی‌های اندروید و آی‌او‌اس است.

 

دانلود بازی فری فایر

 

برخی از ویژگی‌ها جذاب Free Fire Hack :

 

? امکان بالا بردن سرعت و حرکت بازی

? تیر بینهایت و نامحدود

? امکان عبور از دیوارها ( دیوار شیشه‌ای ) 

? فعالسازی لاین (خط نشان دهنده دشمنان) 

? مشاهده مکان های دیگران در بازژ

? شلیک اتوماتیک به سرهای دیگران

? دارا بودن آنتی بن ( امکان بن = ۳۰% ) 

?  قابلیت قفل اسکوپ و کشتن دشمنان از دور

?  و بیش از ۱۰ قابلیت جذاب و عالی دیگر

گرافیک بازی فری فایر

گرافیک نیز جز فاکتور های ما برای نقد فری فایر می باشد. این را باید به شما بگویم که شما انتظار نداشته باشید که با یک گرافیک خیلی خاص روبرو شوید، زیرا در کل گارنا این بازی را برای کشور های آسیای شرقی مانند اندونزی ساخته است. درست جایی که مردم بیش تر از تلفن های ساده و میان رده استفاده می کنند، نظر شخصی من این می باشد که گارنا سیاست خوبی را راجع به گرافیک در پیش گرفته است. درست است که گرافیک برای خیلی از بازیکن ها مهم است، اما جمع کردن طرفدار برای یک بازی به نظر من ارجح تر می باشد.

آخرین موردی که در نقد فری فایر می خواهم بگویم راجع به سطح بندی این بازی می باشد که به نظر من بسیار عاقلانه است. فری فایر یک بازی تیر انداز اکشن می باشد که بر روی پلت فرم موبایل عرضه شده است. هر سطح در این بازی شامل ده دقیقه است که در یک جزیره دور افتاده انجام می گیرد، در این جزیره شما در مقابل ۴۹ رقیب قرار می گیرید که آن ها درست مانند شما به دنبال بقا و پیروزی می باشند. در مرحله اول بازیکن ها با باز کردن چتر نجاتشان تصمیم می گیرند که درس کجا فرود بیایند، البته شما به مرور زمان خواهید فهمید که شما باید سعی کنید تا در یک منطقه امن فرود بیایید.

برای این که بتوانید به کشف کردن ادامه دهید باید سعی کنید تا در سنگر ها پناه بگیرید. این را به شما به طور خلاصه بگویم که تنها یک هدف در این بازی وجود دارد و آن هم زنده ماندن می باشد. همه ی مهارت های کمین کردن و سلاح جمع کردن برای این می باشد که شما بتوانید زنده بمانید.

 

 

کنترل های بازی Free Fire

در وهله ی بعدی نقد فری فایر به سراغ کنترل های مربوط به بازی می رویم، همان طور که اسم این بازی به شما می گوید، شما باید برای این که در این بازی برنده شوید، مهارت های فوق العاده ای را در کنترل کردن کسب کنید. کنترل هایی مانند حمله، پرش و سینه خیز رفتن روی کف وجود دارد. هیچ راه فراری ندارید که از آن ها استفاده نکنید، اما شما با گذشت زمان به استفاده از آن ها عادت خواهید کرد.

شما ممکن است که در وهله اولی که شروع به بازی می کنید خیلی سریع کشته شوید، خوب این طبیعی است که شما به زمان احتیاج پیدا خواهید کرد تا در این بازی مانند یک حرفه ای عمل کنید. ممکن است که در ابتدا مانند هر گیمر دیگری به کنترل های موجود در این بازی معترض شوید، اما نگران نباشید با چند بار بازی همه ی مشکل های شما با این بازی حل خواهد شد و شما به آن علاقه پیدا خواهید کرد.