• March 29, 2024

خدمات شستشوی موکت در محل تهران

خدمات شستشوی موکت در محل تهران

 موکت شویی در منزل تهران
موکت شویی در منزل تهران با مواد نانو و دستگاه مدرن پولیشر صورت میگیرد تا شستشوی موکت های خانه شما به بهترین نحو انجام شده و موکت خانه شما درخشش روز اول خود را خیلی سریع به دست آورده باشد مواد نانو در شستشوی موکت باعث دوام و جلوگیری از پوسیدگی موکت میشود و ما همانطور که در مبل شویی از شامپو نانو استفاده میکنیم با همان قیمتی که برخی ازهمکاران ما با شوینده های معمولی کار میکنند خدمات خشکشویی در منزل را به مشتریان خود ارائه میدهیم .
نیروهای مجرب قرار داده شده برای موکت شویی در منزل شرق تهران همواره آماده می باشند و بلافاصله بعد از ثبت سفارش شما با هماهنگی های صورت گرفته به محل مراجعه کرده و کار خود را برای موکت شویی ، موکت های منزل شما به صورت با کیفیت و با دستگاه های پیشرفته آغاز میکنند. خدمات شستشوی موکت در محل تهران انواع موکت اداری خانگی و کف ماشین را یک ساعته برا ی شما شسته و خشک میکند.
توجه داشته باشید که دستگاه های استفاده شده توسط نیرو های مجرب گروه موکت شویی در منزل تهران ، به صورت اختصاصی در جهت موکت شویی بوده و به همین دلیل دارای کیفیتی بی نظیر در انجام کار و شستشوی موکت های شما خواهد بود.
شما می توانید با درخواست موکت شویی در منزل تهران در محل دیگر از جابجایی ها و زمانی که صرف میشود تا موکت را تحویل بگیرید بکاهید و خیلی سریع موکت های خود را که در منزل خودتان شسته میشود تحویل گرفته باشید.
درخواست موکت شویی در منزل تهران و ثبت سفارش چگونه می باشد !
در صورتی که میخواهید موکت شویی در منزل شرق تهران را از شرکت ما درخواست کنید می توانید به صفحه درخواست سفارشات مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و قیمت آن را هم بپردازید.
سپس منتظر تماس پشتیبانی ما باشید تا هماهنگی های لازم در ارسال نیرو به محل شما ایجاد شود و نیرو های ما خیلی سریع به محل اعزام شده و کار خود را برای شست و شوی موکت های شما آغاز خواهند کرد.
همچنین امکان شستشوی مبل در منزل شما از طریق ثبت سفارش تلفنی نیز وجود دارد که شما می توانید برای برخورداری از خدمات موکت شویی در منزل شرق تهران با شماره تماس های قرار داده شده ارتباط بگیرید و منتظر اعزام نیروهای مجرب گروه ما باشید.
ناگفته نماند که شما می توانید از طریق تماس تلفنی و همچنین از طریق ثبت سفارشات خود از سایت قیمت های ما را  برای قالیشویی و شستشوی مبلمان هم مشاهده نمایید.

روش شستشوی موکت در منزل

موکت یکی از قدیمیترین کف پوشهاست که در منازل، مساجد، سالنهای سینما، تئاتر،حسینیه ها و …از آن استفاده می شده است .مانند تمام کالاها و محصولات دیگر و همچنین تقاضای بالا طرح ها و رنگ های موکت روز به روز بیشتر ،متنوع ترو زیباتر شده است. علاوه بر این موارد در تولید موکت ها از مواد اولیه متفاوت استفاده شده است . هم اکنون انواع موکت در بازار موجود است مانند موکتهای تایلی، کبریتی و موزاییکی. طبعا موکت نیز مانند تمام وسایل مورد استفاده به مراقبت و نظافت دانم نیاز دارد. در این مطلب به موارد مهمی در زمینه نگهداری و نظافت و خشکشویی موکت می پردازیم. مرحله اول تمیز کردن موکت است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است . در این مرحله موکت را با استفاده از جارو برقی برس دار جارو کنید . دقت کنید که جایی را جا نیندازید .اگر موکت شما با چسب به زمین چسبیده است نیازی به تمیز کردن زیر آن نیست در غیر این صورت حتما باید زیر موکت را هم تمیز کنید .مواد غذایی ریخته شده روی زمین میتوانند زیر موکت جمع شده و باعث تجمع مورچه ها و حشرات دیگر شود .بعد از اینکه مطمئن شدید موکت به طور اصولی و بسیار خوب جارو شده است پرزگیری آن را شروع کنید .پرزگیری موکت به این صورت است که با پرس پرز دار جارو برقی با قدرت مکنده بالا موکت را جارو کنید .مراقب باشید این جارو کشی باید در جهت راه های بافت موکت انجام شود .وقتی این مرحله به پایان رسید نوبت به مرحله سوم میرسد و آن لکه گیری موکت است . در این حالت لکه ها به دو دسته تقسیم میشوند لکه های جدید و لکه های قدیمی.
لازم به ذکر است که هر چه لکه قدیمی تر باشد تمیز کردن آن سخت تر است .
برای پاک کردن لکه ها داشتن چند ماده و استفاده از آنها بسیار مهم است.۱:جوش شیرین ۲:سرکه سفید۳:نمک و لیمو تازه ۴:شامپو فرش ۵:اسفنج تمیز ۶: دستمال خشک تمیز
برای از بین بردن لکه ها می توانید از جوش شیرین استفاده کنید .جوش شیرین تمیز کننده بسیار خوبی است .روش استفاده از آن به این شکل است که آنرا روی لکه می پاشید و کمی صبر می کنید سپس با اسفنج تر چند بار روی آنرا بکشید .بعد با دستمال خشک و مرحله آخر جارو کردن جوش شیرین ها از روی موکت است.
برای لکه های چای و قهوه میتوانید از اسپری سرکه سفید استفاده کنید .روش کار به این صورت است که سرکه سفید را روی لکه اسپری می کنید بعد از مدتی اسفنج تر می کشید سپس با دستمال خشک می کنید .
برخی از لکه های سخت را میتوانید با ترکیب نمک و لیموترش تمیز کنید .روش کار به این صورت است که مقداری آب لیمو تازه همراه با نمک روی لکه های فرش می ریزید و صبر می کنید تا مدتی سپری شود.سپس اسفنج تر می کشید و بعد دستمال خشک .در مرحله آخر حتما جارو بکشید تا نمک در موکت نماند.
البته می توانید از بخار شو برای لکه گیری موکت استفاده کنید .ابتدا تمام سطح موکت را به خوبی جارو بکشید.سپس از بخار شو استفاده کنید .دقت کنید مواد شوینده به میزان لازم در بخار شو بریزید و آنقدر برس کشی با بخار شو را ادامه دهید تا لکه ها محو شوند .بعد از بخار شویی موکت نم دار است اجازه دهید موکت خشک شود .آنرا در معرض آفتاب یا وزش باد قرار دهید . به این شکل موکت کاملا خشک می شود و بوی بد نمی گیرد.
تجربه شخصی یک خانم خانه دار را هم می نویسم و امیدوارم برایتان مفید باشد .یکی از دوستانم می گفت هر وقت میخواهم فرش یا موکت را تمیز و براق کنم مقداری تفاله چایی خیس و نمک را مخلوط می کنم و روی فرش می پاشم .بعد از یکی دو ساعت جارو می کشم . فرش یا موکت تمیز و براق می شود. از همه این ها که بگذریم میتوایند به کارهای مهم تری بپردازید و کار موکت شویی در منزل را از قالیشویی نو آوران که یک قالیشویی در شرق تهران است ولی خدمات موکت شوی در تهران و حومه را انجام میدهد بخواهید.

قیمت خدمات موکت شویی درمنزل  تهران

توجه داشته باشید که موکت ها دارای انواع مختلفی می باشند و دارای ابعاد مختلفی نیز بوده و در منازل ، مسجد ها ، سالن ها و نمازخانه ها مورد استفاده قرار داده میشوند که بر اثر رفت و آمد زیاد و گرد و غباری که صورت میگیرد کثیفی را به خود جذب میکنند.
توجه داشته باشید که شست و شوی دستی موکت ها کار بسیار سختی خواهد بود و همچنین به علت دستی بودن شستشو موکت هایی که دارید کیفیت اولیه خود را به دست نخواهند آورد. برای اطلاع از قیمت شستشوی موکت در محل به سایت ما مراجعه کنید.
از خدماتی که موکت شویی در منزل تهران به شما عرضه می کند رفع تمامی کثیفی های ایجاد شده بر روی موکت های شما در تعداد کم و یا زیاد است و نیرو های این مجموعه کار خود را درب محل شما انجام خواهند داد.
شما با یکبار استفاده از خدمات ما می توانید به کیفیت کار ما پی برده و مشتری دائمی گروه قالیشویی ما باشید.

تلفن تماس  ۰۹۱۹۵۳۴۰۸۶۴‬ برای هماهنگی خدمات موکت شویی در محل

وب سایت : https://noavrannano.ir