• April 25, 2024
دانلود بازی زولا – Zula برای کامپیوتر

دانلود بازی زولا – Zula برای کامپیوتر

دانلود بازی زولا – Zula برای کامپیوتر

زولا یک بازی شوتر اول شخص تماما آنلاین است که طرفداران خاص خود را بین ایرانیان پیدا کرده است. البته توجه داشته باشید که این بازی به طور کامل ساخت ایران نیست و MadByte Games در همکاری با سورنا گیمز بازی را توسعه داده‌اند که MadByte Games نقش پررنگ‌تری را ایفا کرده است. زولا پشتیبانی خوبی از کشورهای درون آسیا می‌کند و ایرانیان به راحتی می‌توانند به تجربه‌ی این بازی Free to Play بپردازند.

بازی زولا انلاین

اگر بخواهیم از تشبیهی استفاده کنیم، زولا شباهت زیادی به Counter-Strike دارد و گروه تبهکاران و گروه ضربت به مقابله با یک‌دیگر می‌روند. زولا یک بازی روان است که نقص‌های کمی در مقابل بازی‌های قدرتمندی مثل Counter-Strike دارد و به دلیل رایگان بودن، تجربه‌ای آسان را به کاربران خود ارائه می‌دهد. بازی، مودها متفاوتی دربر دارد؛ برای مثال شما می‌توانید فقط با چاقو به کشتن همدیگر بپردازید که البته این مودها، در کنار مودهای اصلی مانند تصاحب پرچم یا خنثی کردن بمب قرار دارد.

در دنیای بازی‌های رایگان، دو نوع پرداخت درون برنامه وجود دارد؛ نوع اول، بازی‌هایی هستند که صرفا آیتم‌هایی تزئینی مانند لباس‌ها، رنگ‌آمیزی سلاح‌ها و… با پول قابل خریداری هستند و هیچ بازیکنی برتری نسبت به دیگری ازاین لحاظ ندارد؛ به عبارتی هر قدر پول در بازی خرج کنید، قدرت سلاح یا شخصیت شما افزایش نخواهد یافت. می‌توان به بازی‌هایی مثل Fortnite یا DOTA 2 در این زمینه اشاره کرد. نوع دوم بازی‌هایی هستند که با پرداخت بیشتر، قدرت سلاح یا شخصیت شما بیشتر خواهد شد و با پرداخت پول بیشتر، بازی آسان‌تر خواهد شد. می‌توان به بازی Paladinsدر این زمینه اشاره کرد. زولا نیز یک بازی رایگان است و مشخصا از این سنت پیروی می‌کند و نوع دوم پرداخت‌های درون برنامه برای این بازی در نظر گرفته شده است. در بازی سلاح‌های بسیار متنوعی وجود دارد که قابل شخصی‌سازی و ارتقا هستند. با ارتقای اسلحه‌ی خود، نیاز به طلا دارید که بخش اصلی به دست آوردن طلا، با پرداخت‌های درون برنامه است. پشتیبانی خوب زولا از کشورهای آسیایی به خصوص ایران، باعث شده است که شما به راحتی بتوانید با درگاه‌های شتاب، به راحتی خریدهای خود را انجام دهید و نیازی به خرید دلار مثل دیگر بازی‌های آنلاین، نداشته باشید. ارتقای اسلحه، بخش بسیار مهمی از بازی را تشکیل می‌دهد چراکه قدرت آسیب‌رسانی اسلحه‌ی شما را افزایش می‌دهد که کشتن دشمنان را ساده‌تر می‌کند. اگر به دنبال ارتقای اسلحه‌ی خود نباشید در طولانی مدت، بازی برای شما سخت‌تر از دیگر بازیکنان خواهد شد.

دانلود بازی زولا

 

یکی از بهترین خبرهایی که زولا برای کاربران ایرانی خود دارد آن است که شما نیازی به یک اینترنت قوی ندارید و با سرویس‌های ۱۲۸کیلوبیتی می‌توانید بازی را تجربه کنید. البته این به معنای آن نیست که گرافیک بازی ضعیف است بلکه زولا، یک گرافیک قابل قبولی را به شما ارائه می‌دهد که طبیعتا به پای رقبای بزرگ خود در این سبک نمی‌رسد. خبر خوب دیگر آن است که اشخاصی که از سرویس‌های مخابرات و شاتل بهره می‌برند، می‌توانند رایگان بازی را دانلود کنند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10 – ۳۲ Bit
CPU: Dual Core CPU 2.4 GHz
RAM: 2GB
Video Card: Intel HD Graphics 4000 / AMD Radeon R5 M320
Hard Disk: 5GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10 – ۶۴ Bit
CPU: Dual Core CPU 3.0 GHz
RAM: 4GB
Video Card: Graphics Intel HD 520 / Radeon R7 M260
Hard Disk: 5GB

 

دانلود بازی زولا با لینک مستقیم