• March 28, 2024
دانلود بازی Little Nightmares II Enhanced Edition

دانلود بازی Little Nightmares II Enhanced Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Little Nightmares II Enhanced Edition

دنیای تاریک و سورئال انگیزه بسیاری از بازی های دو بعدی اخیر بوده است. بازی هایی مانند Inside و Hollow Knight در به تصویر کشیدن این جهان ها و الهام بخش دیگر بازی های این سبک بسیار موفق بوده اند. یکی دیگر از این عناوین Little Nightmares از استودیوی معروف ANDAI NAMCO است که نسخه دوم آن به تازگی در سراسر جهان عرضه شده است.

دانلود بازی Little Nightmares II Enhanced Edition 

دانلود بازی Little Nightmares II

بازی پا جای نسخه قبلی است و سبک گیم پلی مخفی خود را در همان دنیای تاریک و تاریک ادامه داده است. این بار شما نقش پسری به نام مونو را بازی می کنید که به دنبال سیگنال ارسالی است که دنیا را به هم ریخته و سعی می کند به منبع آن برسد. شخصیت اصلی بازی قبلی یعنی Six نیز به عنوان راهنما حضور دارد تا او را در این مسیر خطرناک همراهی کند. ظاهر مونو با Six متفاوت است و همچنین به سلاح هایی دسترسی دارد که با آنها می تواند چیزهای مختلف را نابود کند و راه را باز کند یا به دشمنان کوچکتر آسیب برساند و برای خود زمان بخرد. در عین حال سیکس همیشه در کنارش است و خطرات احتمالی را به او گوشزد می کند.

گیم پلی بازی مشابه نسخه قبلی است و تسلیم شدن شما به دشمنان عنصر اصلی گیم پلی بازی است و لحظات هیجان انگیز و پر استرسی را برای شما رقم می زند. دنیای تاریک و ترسناک بازی فضای سنگینی دارد و شما را در آن غوطه ور می کند و به شما کمک می کند تا بازی را بیش از پیش تجربه کنید. همراه داشتن Six به شما حس دلگرمی نسبت به بازی قبلی می دهد و باعث می شود در بسیاری از سناریوها به آزمون و خطای کمتری نیاز داشته باشید، زیرا قبل از اینکه برای شما مشکل ساز شود با راهنمایی Six بسیاری از خطرات را درک خواهید کرد.

طراحی دشمنان بسیار جذابتر و هنرمندانه تر از نسخه قبلی است و همه چیز از ظاهر آنها تا صداهای آنها احساس ترس را به شما منتقل می کند. گرافیک و نورپردازی بازی نیز به خلق دنیایی سورئال و تاریک کمک می کند و حس غربت را در این دنیای بسیار مضطرب به شما القا می کند. همچنین با توجه به قابلیت استفاده از سلاح، شخصیت اصلی گیم پلی بازی فراتر از وارونه شدن است و گاهی باید دعواهایی هر چند جزئی را تجربه کنید که ستودنی است.

در نهایت ، تجربه این بازی برای طرفداران این سبک بازی با دنیای تاریک که دارای فضای سنگین است می تواند بسیار لذت بخش باشد و عناصر اضافه شده به بازی اصلی ، این نسخه را جذاب تر می کند تا از گذراندن وقت پشیمان نشوید.

در ادامه برای دانلود بازی Little Nightmares II Enhanced Edition با وب‌سایت ما همراه باشید.

دانلود بازی Little Nightmares II

حداقل سیستم مورد نیاز Little Nightmares II

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 570, 1 GB | AMD Radeon HD 7850, 2 GB
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی Little Nightmares II

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770 | AMD FX-8350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 760, 2 GB | AMD Radeon HD 7870, 2 GB
DirectX: Version 11

با لینک مستقیمLittle Nightmares II دانلود بازی