• April 29, 2024
دانلود Adobe Photoshop 2021 کرک شده

دانلود برنامه Adobe Photoshop 2021 کرک شده

برنامه Adobe Photoshop 2021

دانلود برنامه Adobe Photoshop 2021 کرک شده 

دانلود فتوشاپ به همراه کرک و فعالسازها

کالکشن فتوشاپ نسخه Adobe Photoshop 2021 است

برنامه Adobe Photoshop 2021

بدون شک قوی ترین نرم افزار برای ویرایش و ساخت تصاویر نرم افزار Adobe Photoshop می باشد که حتما نام این نرم افزار را شنیده اید.برای دانلود نرم افزار Adobe Photoshop “دانلود فتوشاپ” بهمراه جدیدترین نسخه و اخرین آپدیت با لینک مستقیم و رایگان و برخی آموزش ها و رفع ارور های احتمالی به ادامه همین مطلب مراجعه فرمایید .

نرم افزار ۲۰۲۱ Adobe Photoshop

نرم افزار ۲۰۲۱ Adobe Photoshop یک نرم افزار گرافیکی برای جهت یابی، آهنگسازی، ویرایش و ایجاد تصاویر است. این شاهکار ادوبی را می توانید با نسخه های مختلف و کرک کامل و سالم از VGDL دانلود کنید.

Adobe Photoshop یک ویرایشگر گرافیکی است که توسط Adobe Inc. برای ویندوز و macOS توسعه یافته است. در اصل در سال ۱۹۸۸ توسط توماس و جان نول ساخته شد. از آن زمان، این نرم افزار نه تنها در ویرایش گرافیک شطرنجی، بلکه به طور کلی در هنر دیجیتال به استاندارد صنعتی تبدیل شده است. بنابراین نام این نرم افزار به یک علامت تجاری عمومی تبدیل شده است که منجر به استفاده از آن به عنوان فعل می شود (مثلاً “برای ایجاد عکس در فتوشاپ” ، “فتوشاپ” و “مسابقه فتوشاپ”) اگرچه Adobe از چنین مواردی منصرف می شود. . دانلود بهترین نرم افزار ویرایش تصویر در فتوشاپ ادامه مطلب همین

فتوشاپ می‌تواند تصاویر شطرنجی را در چندین لایه ویرایش و ایجاد کند و از ماسک‌ها، ترکیب‌های آلفا و چندین مدل رنگ از جمله RGB، CMYK، CIELAB، رنگ نقطه‌ای و رنگ دو بیتی پشتیبانی می‌کند. فتوشاپ از فرمت های فایل PSD و PSB خود برای پشتیبانی از این ویژگی ها استفاده می کند. علاوه بر گرافیک‌های شطرنجی، فتوشاپ توانایی محدودی برای ویرایش یا نمایش متن و گرافیک‌های برداری (مخصوصاً از طریق مسیر برش برای دومی) و همچنین گرافیک‌ها و ویدیوهای سه بعدی دارد.

ویژگی و امکانات نرم افزار Adobe Photoshop

مجموعه ویژگی و امکانات نرم افزار Adobe Photoshop را می توان با افزونه ها توسعه داد. برنامه ها مستقل از برنامه فتوشاپی که در آنها اجرا می شود ایجاد و توزیع می شوند و ویژگی های جدید یا پیشرفته ای را ارائه می دهند. طرح نامگذاری فتوشاپ در ابتدا بر اساس شماره نسخه بود. با این حال، در اکتبر ۲۰۰۲ (پس از معرفی برند Creative Suite)، به هر نسخه جدید فتوشاپ “CS” به اضافه یک عدد اختصاص داده شد. برای مثال هشتمین نسخه اصلی فتوشاپ فتوشاپ CS و نهمین نسخه فتوشاپ CS2 بود. فتوشاپ CS3 تا CS6 نیز در دو نسخه مختلف توزیع شد: Standard و Extended. دانلود نرم افزار Adobe Photoshop در ادامه مطلب

با معرفی نام تجاری Creative Cloud در ژوئن ۲۰۱۳ (و به نوبه خود، تغییر پسوند “CS” به “CC”)، طرح مجوز فتوشاپ به یک نرم افزار اجاره نرم افزار تغییر یافت. از لحاظ تاریخی، فتوشاپ با نرم افزارهای دیگری مانند Adobe ImageReady، Adobe Fireworks، Adobe Bridge، Adobe Device Central و Adobe Camera RAW عرضه شد.

علاوه بر فتوشاپ، ادوبی همچنین عناصر فتوشاپ، فتوشاپ لایت روم، فتوشاپ اکسپرس، فتوشاپ فیکس، فتوشاپ اسکچ و فتوشاپ میکس را توسعه و منتشر می کند. از نوامبر ۲۰۱۹، Adobe نسخه کامل فتوشاپ را برای iPad نیز منتشر کرده است، و در حالی که در ابتدا محدود بود، Adobe قصد دارد ویژگی های بیشتری را به Photoshop برای iPad اضافه کند. در مجموع، نام تجاری آنها “Adobe Photoshop Family” است.

توضیحات نرم افزار :

  • هنگام نصب نرم افزار دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • به دلیل تحریم کشور در هنگام استفاده از نسخه CC 2020 و CC 2019 اتصال دستگاه را به اینترنت قطع کنید و یا از DNS یا VPN استفاده کنید.

برای دانلود اخرین نسخه و جدیدترین ورژن نصب برنامه Photoshop نسخه ویندوز ۶۴bit و ۳۲bit بیت کرک شده همراه سریال و پچ و فعالساز و مناسب ویندوز ۷ و ۸ و ۱۰ + نسخه گوشی موبایل اندروید با لینک مستقیم و رایگان به آخر همین مطلب مراجعه فرمایید.

 برای دانلود نرم افزار Adobe Photoshop و چند آموزش با ما همراه باشید.

دانلود Adobe Photoshop  

دانلود Adobe Photoshop  

در صورت عدم امکان ایجاد پروژه جدید، بعد از اجرای نرم افزار کلید ترکیبی ctrl+k را بزنید. تیک گزینه Auto show the Home Screen را بردارید و تیک گزینه Use Legacy New Document Interface را بزنید، از نرم افزار خارج شوید و مجدد نرم افزار را اجرا کنید.برای اجرای ورژن ۲۰۲۱ پردازنده شما باید از قابلیت SSE 4.2 پشتیبانی کند.CPU-Z را نصب و در تب اول قسمت Instructions را بررسی کنید.

باکس دانلود Adobe Photoshop  

دانلود Adobe Photoshop 2020 – ۶۴bit

نسخه ویندوز ۷-۸٫۱-۱۰  ۱٫۹۵GB نسخه ویندوز ۱۰ ۱٫۷۹GB

دانلود Adobe Photoshop 2019 – ۶۴bit

دانلود نسخه های ۲۰۱۸: Adobe.Photoshop.CC.2018.v19.1.9.27702