• May 18, 2024

دانلود anyPDF 1.2.3 – نرم افزار نمایش و مدیریت اسناد پی دی اف

دانلود anyPDF 1.2.3 – نرم افزار نمایش و مدیریت اسناد پی دی اف

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود anyPDF
| نرم افزار نمایش و مدیریت اسناد پی دی اف |
 
anyPDF 1.2.3 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که کاربر می تواند با آن به یک راهکار قوی برای کار با اسناد پی دی اف دسترسی داشته باشد. این برنامه یک ابزار قوی برای نمایش، مدیریت و ویرایش اسناد PDF است که امکانات متعددی را در خود جای داده تا کاربر بتواند از آن نهایت استفاده را داشته باشد. اسناد پی دی اف (PDF) نوعی فرمت فایل است که برای نمایش و انتقال اطلاعات در یک صورت مستند و چندمنظوره استفاده می‌شود. اسناد پی دی اف برای حفظ قالب بندی، نمایش و چاپ مطالب در یک صورت مجزا و استاندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرمت توسط شرکت ادوبی توسعه داده شده است و می تواند متن و محتوای گرافیکی را در کنار هم به فرمتی قابل خواندن در تمامی دستگاه ها آماده کند.
اسناد پی دی اف در بسیاری از صنایع و حوزه‌ها استفاده می‌شود. مثلاً در حوزه تجارت، نشریات، آموزش، بانکداری، مدیریت سند، وب سایت‌ها و ماشین‌های اداری می توان از نمونه های استفاده آن نام برد. از آنجایی که این فرمت قابلیت نمایش یکسان را در سیستم‌های مختلف دارد و از اغلب برنامه‌های مشترک خواننده‌ای پشتیبانی می‌کند، مورد استفاده فراوانی قرار می‌گیرد. نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده ایم، یک ابزار جدید و کاربردی است که می توانید با آن فایل های پی دی اف را نمایش داده و مدیریت کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا با سهولت بسیار بتوانید فایل ها را نمایش داده و انواع عملیات را بر روی فایل های خود اجرا نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار anyPDF را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار anyPDF :
– دارا بودن رابط گرافیگی زیبا و کاربرپسند
– قابلیت تبدیل عکس به فایل PDF
– سازگاری با فایل های Adobe Acrobat
– امکان ویرایش ساده و آسان اسناد PDF
– امکان کارکرد ساده و آسان
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود anyPDF 1.2.3 – نرم افزار نمایش و مدیریت اسناد پی دی اف براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید