• March 29, 2024

دانلود Radiation Island v1.2.2 بازی جزیره تشعشع برای اندروید | دانلود برنامه کامپیوتری ون دانلود

دانلود Radiation Island v1.2.2 بازی جزیره تشعشع برای اندروید | دانلود برنامه کامپیوتری ون دانلود
دانلود برنامه کامپیوتر ون دانلود

برای دانلود به روزترین برنامه های کامپیوتری ما به صفحه اصلی مراجعه فرمایید

“Radiation Island” عنوانی زیبا و جذاب در سبک اکشن میباشد و به تازگی توسط استودیو Atypical Games ساخته و پرداخته شده و با قیمت حدود ۳ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۸۶۰ نفر امتیاز مطلوب ۳٫۹ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

طی یک آزمایش در شهر فیلادلفیا و به صورت اتفاقی کاراکتر اصلی بازی وارد جهانی دیگر میشود. حال شما کنترل او را در اختیار خواهید داشت و باید سعی کنید در محیط بزرگ و وسیع بازی زنده بمانید. خطرات گوناگونی شما را تهدید میکند. جهان پیرامون خود را کشف کرده و با ساخت ابزار آلات و تجهیزات مختلف در بازی پیشروی کنید. هم چنین با حل پازل های متنوع و جذاب میتوانید راهی برای رسیدن به جهان خود پیدا نمایید.

انواع و اقسام موجودات در بازی به دنبال کشتن شما هستند از خرس , شیر , گرگ , تمساح گرفته و یا حتی زامبی. البته شما نیز دست و پا بسته نخواهید بود و میتوانید با ساخت سلاح های اولیه از خود دفاع کنید. علاوه بر این برای زنده ماندن در بازی و کشف اسرار و سرنخ های محیط اطراف خود نیاز به تغذیه خواهید داشت که میتوانید با شکار حیوانات و کندن میوه ها این مشکل را برطرف کنید.

کاوش در معدن ها برای پیدا کردن منابع , ساخت سلاح , ابزار و تجهیزات مفید و یا حتی ساخت وسیله نقلیه ابتدایی در بازی Radiation Island ممکن میباشد. با کشف گنجینه های پنهان و البته سلاح های ویژه از خود در برابر آب و هوای نه چندان دوست داشتنی بازی , زامبی های ترسناک , تشعشعات هسته ای و بسیاری دیگر محافظت نمایید.

بازی Radiation Island دارای چرخه شب و روز بوده و در شب تاریکی و سرما به شما روی خوشی نشان نخواهد داد.

Radiation Island

دانلود برنامه های کامپیتوری ون دانلود

دیدگاهتان را بنویسید