• May 17, 2024

دانلود Helium Converter 3.1.37.0 – مبدل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی

دانلود Helium Converter 3.1.37.0 – مبدل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود Helium Converter
| مبدل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی |
 
Helium Converter 3.1.37.0 نام یک مبدل جدید، حرفه‌ای و کاربردی برای تبدیل انواع فرمت‌های صوتی به همدیگر است. این نرم افزار به شما امکانی خواهد داد که بتوانید طی چند کلیک ساده و سریع، انواع فرمت‌های صوتی را بدون محدودیت به همدیگر تبدیل کنید. برنامه‌های مبدل فایل صوتی، ابزارهایی هستند که به کمک آنها می‌توانید فایل‌های صوتی را از یک فرمت به فرمت دیگر تبدیل کنید. از آنجا که این روزها در دنیای دیجیتال، تنوع زیادی در فرمت‌های صوتی وجود دارد، این امکان وجود دارد که نیاز داشته باشید یک فایل صوتی به‌خصوص را از یک فرمت به فرمتی دیگر تبدیل کنید. در این شرایط، ابزارهای مبدل به کار شما خواهند آمد. این برنامه‌ها معمولاً دارای واجه کاربری ساده و قابل فهمی هستند و کاربران می‌توانند به راحتی فایل‌های صوتی خود را به فرمت موردنظر تبدیل کنند.
اگر که شما نیز به دنبال یک ابزار آفلاین و بدون نیاز به اینترنت برای تبدیل فرمت‌های صوتی هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار را از دست ندهید. این مبدل جدید و کاربردی، به صورت کاملا رایگان منتشر شده و بدون هیچ محدودیتی می‌تواند فرمت‌های صوتی را به هم تبدیل کند. این نرم افزار از فرمت‌های WAV, FLAC, M4A, MP3 and MP4, OGG, WMA پشتیبانی کامل دارد و کاربر می‌تواند هر نوع فایل صوتی را در محیط گرافیکی این ابزار فراخوانی و طی چند کلیک آن را به فرمت مقصد تبدیل نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Hana Media Encoder را از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های کلیدی نرم افزار Helium Converter :
– امکان تبدیل سریع و آسان انواع فرمت‌های صوتی به همدیگر
– عدم نیاز به ابزارهای جانبی برای تبدیل فرمت
– سازگاری کامل با فرمت‌های AAC, FLAC, M4A, MP3, OGG, WAV و …
– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Helium Converter 3.1.37.0 – مبدل حرفه‌ای فرمت‌های صوتی براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید