• May 16, 2024

دانلود بازی Cacildes Adventure برای PC

دانلود بازی Cacildes Adventure برای PC

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود بازی Cacildes Adventure برای کامپیوتر
| بازی ماجراجویی کاسیلدز |
| نسخه TiNYiSO |
 
Cacildes Adventure بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی، ایندی و نقش‌آفرینی می باشد که در سال ۲۰۲۴ توسط André Fernandes ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن و ماجرایی هستید، این بازی جدید و جذاب می‌تواند گزینه‌ای برای سرگرمی شما باشد. این بازی، شما را به عنوان جوانی با نام کاسیلدز به ماجراجویی مهمی می‌برد. او یک جوان باانگیزه در انتظار نامه‌ای از سوی پادشاه است که آینده او را در ارتش پادشاه تعیین می‌کند.
در همین حال، مادر شما نیز نگران است. مرغ‌های زیادی گم شده و احتمالا صبحانه و وعده‌های لذیذ آن شامل تخم مرغ، پنکیک و … را دیگر نخواهید داشت. حال شما تصمیم دارید که بهفمید چه اتفاق دی حال رخ دادن است. در این بازی، شما یک نبرد تمام عیار را با دشمنان تجربه خواهید کرد و باید تلاش کنید با سلاح‌هایی که در دست دارید (شامل شمشیر، سپر و …)، آن‌ها را یکی پس از دیگری از میان برداشته و روایت ماجرایی بازی را کامل کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Cacildes Adventure را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
تصاویری از محیط بازی :
 

 

 
تریلر بازی Cacildes Adventure :
 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :
Requires a 64-bit processor and operating systemOS *: Windows 7Memory: 4 MB RAMStorage: 3 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود بازی Cacildes Adventure برای PC براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید