• May 15, 2024

دانلود Pika! Charging show 1.7.8 – تغییر انیمیشن شارژ گوشی‌های اندروید

دانلود Pika! Charging show 1.7.8 – تغییر انیمیشن شارژ گوشی‌های اندروید

به گزارش رند دامین , در بخش کانال دانلود برنامه
دانلود نرم افزار Pika! Charging show برای اندروید
| تغییر انیمیشن شارژ گوشی‌های اندروید |
 
Pika! Charging show 1.7.8 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی برای گوشی های اندروید است که به کمک آن می‌توانید انیمیشن شارژ گوشی خود را به طور کامل تغییر و شخصی‌سازی کنید. این نرم افزار که این روزها حسابی در بین کاربران ترند شده، قابلیتی را فراهم می‌کند که بتوانید انیمیشن دلخواه خود را در حین اتصال دستگاه به شارژر نمایش دهید. به طور پیش‌فرض، آپشنی برای تغییر دادن انیمیشن شارژ گوشی موبایل وجود ندارد، ولی به کمک این اپلیکیشن کاربردی شما به راحتی می‌توانید انیمیشن شارژ گوشی خود را تغییر دهید.
این روزها با توجه به تنوع بالای اپلیکیشن‌های اندرویدی، کمتر موضوعی را می‌توان یافت که برای آن برنامه مخصوصی وجود نداشته باشد. اپلیکیشن جدیدی که در این مطلب به عنوان یک اپ سرگرمی و شخصی‌سازی در اختیار شما قرار می‌دهیم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید به صدها انیمیشن مختلف و از پیش آماده‌ی شارژ دسترسی داشته و هریک را به دلخواه خود تنظیم کنید. زمانی که گوشی خود را به شارژ متصل می‌کنیم، یک انیمیشن مخصوص بر روی صفحه نمایش داده می‌شود که نشان دهد دستگاه شما در حال شارژ شدن است. اپلیکیشن پیکا، قابلیتی را فراهم می‌کند که بتوانید برای حالات در حال شارژ، شارژ پایین، شارژ صد در صدی و … انیمیشن دلخواه خود را تنظیم کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Pika! Charging show برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت رند دامین دانلود دریافت نمایید.
 
 

 
ویژگی های نرم افزار Pika! Charging show :
– امکان تغییر انیمیشن شارژ گوشی‌های اندرویدی برای حالات در حال شارژ، شارژ کامل و کم بودن شارژ
– دارا بودن صدها تم آماده برای استفاده در موضوعات مختلف
– دارا بودن امکانات شخصی‌سازی گسترده بسته به سلیقه کاربر
 
 
تصاویری از محیط نرم افزار :
 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “رند دامین دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید. امیدوارم خبر  دانلود Pika! Charging show 1.7.8 – تغییر انیمیشن شارژ گوشی‌های اندروید براتون مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید