• March 28, 2024
دانلود بازی Call of Duty Warzone برای کامپیوتر

دانلود بازی Call of Duty Warzone برای کامپیوتر

دانلود بازی Call of Duty Warzone برای کامپیوتر

دانلود بک اپ بازی Call of Duty Warzone

چه کسی تصور می کرد که پرش از هواپیما و کشتن همه برای نجات آن بسیار محبوب باشد. ظهور بازی های Fortnite و PUG منجر به ایجاد ژانری جدید به نام attle Royale شد و محبوبیت آن باعث شد تا شرکت های بزرگ بازی های خود را در این سبک بسازند. اکتیویژن مدت ها به دنبال بازی رایگان Call of Duty بود و اکنون به لطف استودیو Infinity Ward ، می توانیم با چتر نجات به جزایر دور افتاده در بپردازیم و برای کسب مقام اول و نجات از این منطقه مشکل دار با دیگران بجنگیم خاک و خون بکشید.

دانلود بازی Call of Duty Warzone برای کامپیوتر

مانند دیگر بازی های بتل رویال ، شما سوار هواپیما می شوید و روی نقشه فرود می آیید. تفاوت این بازی با بقیه در تعداد بازیکنان است. هر بار ، ۱۵۰ نفر در گروه های سه نفره روی نقشه فرود می آیند و فقط یک اسلحه دستی حمل می کنند. اولین وظیفه قطعاً یافتن سلاح های کشتار جمعی است و در همین مجاورت است که حلقه های آشنای ژانر attle Royale ظاهر می شوند و برای پیروزی در گاوصندوق باید به این منطقه ویژه برسید. نبرد هر بار سنگین تر و سنگین تر می شود و شما باید باهوش باشید تا افراد زیادی را از مسابقه خارج کنید. در صورت کشته شدن استودیو فرصتی دیگر به شما می دهد ، اما باید به تنهایی با شخص دیگری که به تازگی کشته شده است رقابت کنید و خود را ثابت کنید. Call of Duty Warzone یک چالش بزرگ در قلب نقشه های آشنا و سلاح های قدرتمند است. استودیوی بازیسازی با به روزرسانی های مناسب فصلی توانسته نه تنها تعداد گیمرهای این بازی را افزایش دهد ، بلکه تعداد گیمرهای رایانه های شخصی را ده برابر افزایش دهد.

با حرکت در نقشه ، می توانید پول ویژه ای را به دست آورید که می تواند برای بازگرداندن هم تیمی کشته شده ، و همچنین ارتقاء سلاح ها و البته ضربه زدن به کلید استفاده شود. مانند Call of Duty Modern Warfare ، یک بمب روی حریف خود بیندازید و آنها را نابود کنید. با چند ساعت بازی خواهید دید که Call of Duty Warzone یک سر و گردن از سایر عناوین مشابه بالاتر است و به سرعت شیفته گیم پلی آن خواهید شد. در این بازی خبری از بسته های سلامتی نیست و مانند دیگر نسخه های این سری ، مانند روز اول با چند لحظه دوام خواهید آورد و با این حساب ، مبارزه سخت تری را پیش رو خواهید داشت. اولین مکان در دست کسی است که با زیرکی به آخرین نقطه می رسد. بجنگید و به تیم های دیگر نشان دهید که رئیس در این سبک کیست. به Apex Legends و Fortnite نیز نگاهی بیندازید.

توجه: این بازی به دلیل آنلاین بودن آن دارای فایل کرک نیست و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اصلی بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده بروید و ثبت نام کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Call of Duty Warzone  همراه باشید.

دانلود بازی Call of Duty Warzone

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System: Windows 7 64-bit (SP1) or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300
Video: NVIDIA GeForce GTX 670 / NVIDIA GeForce GTX 1650 or AMD Radeon HD 7950
DirectX 12.0 compatible system
Memory: 8 GB RAM
Storage: 175 GB available hard drive space
Internet: Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی :

Operating System: Windows 10 64-bit latest update
Processor: Intel Core i5-2500K or AMD Ryzen R5 1600X Processor
Video: NVIDIA GeForce GTX 970 / NVIDIA GeForce GTX 1660 or AMD Radeon R9 390 / AMD Radeon RX 580
DirectX 12.0 compatible system
Memory: 12 GB RAM
Storage: 175 GB available hard drive space
Internet: Broadband Internet connection

دانلود بازی وارزون