• March 28, 2024

مزایای اسکرابر کفشوی صنعتی

مزایای اسکرابر کفشوی صنعتی

در میان چیزهای دیگر ، یک اسکرابر کفشوی صنعتی  نظافت نیوز : باعث خشک شدن سریع تر می شود. هنگامی که از تمیز کردن و سطل سنتی برای تمیز کردن کف استفاده می کنید ، خشک کردن ممکن است مدتی طول بکشد. با توجه به اینکه یک اسکرابر کفشوی صنعتی  تقریباً به اندازه یک آبپاش سنتی اب استفاده نمی کند ، زمان خیس شدن کف باید بسیار کوتاه تر باشد. این امر به کاهش احتمال لغزش و افتادن مشتری کمک می کند .

استفاده از کفشوی صنعتی یا اسکرابر و راندمان تمیز کردن بیشتر

یک اسکرابر کف کفشوی صنعتی  نه تنها از آب کمتری استفاده می کند ، در نتیجه اجازه می دهد کف سریعتر خشک شود ، بلکه باعث می شود تمیزکاری کارآمد تر از آنچه یک تی دستی و سطل سنتی می تواند ارائه دهد ، باشد. این تجهیزات تمیز کننده قدرت از بین بردن دانه های روغنی ، گریس و گرد و غبار را دارند که به طور سنتی حذف آنها بسیار مشکل است. به طور خاص ، یک کفشوی صنعتی  کف با پاشیدن  آب و مواد شیمیایی روی زمین ، شستن خاک و زباله ها ، جادوگری خود را انجام داده و درخشش کاملی از خود به جای می گذارد.

سطوحی که باید با دستگاه تمیز کننده صنعتی تمیز شوند بسیار متفاوت هستند و لازم است با شناخت کامل از محیط و خصوصیات دستگاه بهترین مدل انتخاب شود. برای شناختن دستگاه ، یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در مورد آن اطلاعات کسب کنیم ، سیستم حرکت دستگاه است. انواع مختلف سیستم های حرکت جاروی در زیر توضیح داده خواهد شد.

۱) ژاکت باتری جاروی صنعتی

جاروبرقی محفظه باتری دستگاهی است که انرژی قسمتهای مختلف باتری را تأمین می کند. میزان آلودگی تولید شده در فضا هنگام کار دستگاه بسیار کم است و میزان صدای تولید شده هنگام روشن شدن دستگاه بسیار کم است. بنابراین در خانه انتخاب خوبی است.

۲) ژاکت بنزینی جاروی صنعتی

جاروی صنعتی بنزینی از سوخت های فسیلی به عنوان بنزین برای انرژی استفاده می کند ، بنابراین این دستگاه ها دارای مخازن سوختی هستند که دستگاه را از مدل های باتری بزرگتر می کنند. از طرف دیگر استفاده از این جاروبرقی خیابانی به مدت طولانی برای محیط های بزرگ و نظافت صنعتی امکان پذیر است

www.nezafatnews.ir

.